پانیاپانیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
iliailia، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه سن داره

پانی

مسابقه نی نی شکمو

1392/6/3 0:49
نویسنده : مامان پانی
1,112 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم تو رو اندازه تمام هستی دوست دارم تو را اندازه هر انچه وجود دارد دوست دارم تو را قدری دوست می دارم که در ذهنها خطور نخواهد کرد ....

عزیزکم  خوشحالم که تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردیم با اینکه نتونستیم جزو برنده ها باشیم ولی من همیشه برنده ام چون گلی مثل تو رو دارم خانم خوشگله شما نفر ٢٦٥از ٧٥٣ شدی وحدود ١٠٣ تا رای تونستیم جمع کنیم با اینکه رای هایت کم بود ولی رتبت خوب بود من همیشه به تو افتخار میکنم

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله زوزی
7 شهریور 92 0:01
سلام مامان عزیز
واسه پانی جونی بهترینهارو آرزو دارم. شاد باشه همیشه
ببوسید روی گلش رو
خوشحال میشم سر بزنید


مرسي عزيزم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانی می باشد