پانیاپانیا، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره
iliailia، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

پانی

شانزده ماهگی پانی

1392/6/3 1:31
نویسنده : مامان پانی
967 بازدید
اشتراک گذاری

گل ناز سلام اول از همه ورودت را به شانزده ماهگی تبریک میگم قربونت برم که هر چی بزرگتر میشی خوشگلتر و تو دل بروتر میشی ماشالله تو این ماه که 1 سال و چهار ماه و الان 12 روزته کلا ده تا دندون داری کلی میدوی اگه بزارن تا شب میخوای راه بری فکر کنم کمی قد کشیدی  ولی قد و وزن دقیقت رو نمی دونم شاید 9 کیلو نیم باشی که کمه ولی عیبی نداره حرف زدن هم که قربونت برم هیچی دو تا کلمه میگی یکی اماما =یعنی مامان

ابابا =یعنی بابا  دیگه  اب هم میگی بقیهاش هم هر چی میشنویم یا قرو قاطیه یا جیغه

برات رنگ انگشتی گرفتم که زیاد شوق نداشتی شاید زوده عروسکهاتو میاری رو پات لالایی میدی خیلی حرف گوش کنی خلاصه ماهی خیلی دوستت داریم مخصوصا بابایی عاشقته

اینجا رامسره عید فطر شمال بودیم

پانیا و مامانی

 

پسندها (1)

نظرات (8)

فلوریا مامان دیانا
5 شهریور 92 9:38
سلام سلام

دوباره شانزده ماهگیتو تبریک می گم گل ناز خاله

چه عکسای خوشگل مشگلی

جان من یه ذره از موهاتو قیچی کن بفرست به خاله تا بچسبونم روی سر دیانا موهای دیانا خیلی میلی متری رشد می کنه

مامانی کار خیلی خوبی کردی که رنگ انگشتی برای پانی خریدی. یکی از دوستای من که روانشناس کودکه به من پیشنهاد داده که دیوارهای حموم رو کاغذ بچسبونم بعد با دیانا بریمو با همین رنگ انگشتی ها نقاشی کنیم. علت کاغذ چسبوندن اینه که اولا بچه یاد می گیره که همیشه باید روی کاغذ نقاشی کنه نه درو دیوار ،دوما بچه ها دوست دارن اثارشون حفظ بشه نه اینکه پاک بشه در نتیجه اعتماد به نفسشون بیشتر میشه

یه سوال از پانیا جون داشتم؟

توی عکس هشتم ( کنار گل ها) داری به چی اونطوری نگاه می کنی جیگرررررررررر؟

دوست دارم پانی جون




سلام خاله جون مرسي از راهنماييتون



پانيا نمي دونم به چي نگاه ميكنه
مهسا مامان نورا
5 شهریور 92 19:51
وای خاله تو رو خدا بیا بندر عباس من تور رو از نزدیک ببینم بخورمت بچلونمت وااااااااای خاله تو چرا اینقدر نازی آخه ماهی ماه


مرسي خاله جون نورا جونم رو ببوس
صبا خاله ی آیسا
6 شهریور 92 15:21
16 ماهگیت مباااااااااارک عزیزه دلم
هزار ماشاالله به پانی جونم چ عکسای خوشگلی به به رامسرم ک رفتی همیشه ب گردش
چ مامان خوشملی


مرسي عزيزم
مهسا مامان نورا
6 شهریور 92 20:46
عکس پست ثابتت خیلی خوشکله


مرسي
جیران بخشنده
9 شهریور 92 11:09
قربونش بشم که این قدر خوش عکسه پانی جون چه مامان خوشگلی داره


مرسي عزيزم
زهره مامي ژوان
15 شهریور 92 15:45
مبارك باشه ١٦ ماهگيت عزيزم
مي دوني وقتي موهات رو بالاي سرت مي بندي خيلي جيگر مي شي؟ لاك ناخنات هم كه ديگه نگو، آخر قرطي بازي هستيا موش موشك....


خاله جون مرسي حالا كجاشو ديدي
مامان بنیتا
18 شهریور 92 20:17
ای جوووونم به این دختر خوشگل...ماشالا به این موهای پرپشت و نازش


مرسي خاله جوووون💜💛
مامان عسل
28 شهریور 92 1:19
ی خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانی می باشد