پانیاپانیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره
iliailia، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

پانی

سفر پانیا

1393/2/3 9:09
نویسنده : مامان پانی
1,312 بازدید
اشتراک گذاری

خانم خوشگلم سلام خیلی وقته سراغ وبلاگت نیومدم چون خیلی کار داشتیم  اول از همه تمام ماهگردات مبارک حالا شما 1سال و 7 ماه و28 روز و 23 ساعت از سن قشنگت هستی که من دارم واست اینا رو می نویسم .

از دندونای نازت بگم دو روز پیش دندون پایین نیش سمت چپ در اومد  فعلا از حرف زدن خبری نیست ولی کم کم داری اول حرف چیز ها رو میگی هر روز که بزرگتر میشی دلرباتر از روز قبلی .

از سفرمون واست بگم که بعد از 2 سال با زحمتهای عمو فریدون کار ویزامون به امریکا درست شد بابایی 4بار رفته امریکا و برگشته هر سری که میرفت به خاطر من و شما یه ماه میموند ومیومد اخه ما طاقت دوری شو نداشتیم  روز 24نوامبر _2اذر 92 ما وقت سفارت تو  دبی ابوظبی داشتیم ما روز چهارشنبه رفتیم دبی به خاطر مدیکال وتاییدیه پزشکی واسه سفارت خلاصه با ماجرایی که داشتیم با دکتر و کلی سوال وجواب اقای دکتر گفت دختر تون چهارتا واکسن نزده حالا تمام کارها رو اینجا انجام داده بودیم ولی از شانس ما این واکسنا رو تو ایران نداشتن خلاصه چشمت روز بد نبینه چهار تا واکسن یجا به دوتا رون پات زدن حالا تو گریه کن من گریه کنم  خلاصه رفتیم سفارت و ویزا مون هم بعد دو روزش گرفتیم و اومدیم ولی خیلی خسته شدم خیلی مسافرت سختی بود تا ابوظبی 3 ساعت از دبی راهه دو روز تو این راهها بودیم حالا تا دو ماه دیگه باید بریم امریکا به احتمال زیاد دفعه اول می ریم و برمیگردیم ولی من اصلا خوشحال نیستم دوست ندارم اونجا زندگی کنم از طرفی اگه نریم گرین کارتمون باطل میشه امیدوارم خدا کمکم کنه تا برام اسون بشه امین.

چندتا از عکسای پانی نازم

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (13)

جیران بخشنده
21 آذر 92 17:38
پانیای نازم همیشه به سفر ایشالا بهت خوش بگذره خانوم خوشگله
جیران بخشنده
24 آذر 92 14:28
چرا این پست رو رمزی کردید عزيزم يه ادرس وبلاگ يا ايمل بده رمز رو واست بفرستم پانى شما رو دوست داره💜💛💙
فلوریا مامان دیانا
24 آذر 92 16:27
سلااااااااااااااااااااااااااااام خوبی پانیا خوشگله؟ دلم برات یه ذره شده بود این پست تازه برای دیدن ما هم هست یا نه مامانی؟؟ مرسي بله
مامي ژوان
25 آذر 92 15:34
چه عكسهاي نازي، به به كلي دلم باز شد با ديدن روي ماه پاني خوشگلم و عكسهاي رنگي رنگي و شادش.... ماماني دركت مي كنم، خيلي تصميم و اقدام سختيه .... الهي كه هر جا هستين شاد و سلامت باشين.... مرسي خاله اي
فلوریا مامان دیانا
27 آذر 92 9:32
ما که رمز نداریم چطور ببینیم!!!!!!!!!!!! مردیم از فضولی
فلوریا مامان دیانا
27 آذر 92 23:09
سلام به پانیا جون عزیز دل خاله و مامانی گلش همین الان رمز رو دیدم. ممنونم که بهم رمزو دادین وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه جیگری شدی خاله آدم می گه درسته قورتت بده از الان فرار مغزها شدی پانی جون ایشاله هر جای این دنیا باشین جمع خانوادتون شاد و سلامت باشه ما ایرانی ها وابستگی عاطفی شدیدی داریم . ایشاله که تحمل دوری براتون اسون بشه نائب زیاره ی ما هم باشین از لحظه به لحظه با هم بودنتون لذت ببرین دوستان روی ماهتو می بوسم دختر ناز و خوشگله خاله مواظب مامانی و بابایی باشی هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مرسي خاله مهربونم ما دو ماه ديگه ميريم خوبيش اينه كه اينترنت هست و هر جا باشيم از حال هم خبر داريم صميمانه دوستون داريم اون ديانا نازى رو ببوسيد
جیران بخشنده
28 آذر 92 0:00
jeyranbakhshndeh@gmail.com منم خیلی دوستون دارم خانمي رمز رو برات فرستادم
جیران بخشنده
29 آذر 92 20:28
ممنونم لطف کردین
مهسا مامان نورا
9 دی 92 23:51
مامانی لیان پست واسه ما هم هست اگر دوست داشتی واسه ما هم رمز رو خصوصی بزار که ذلمون واسه پانی شده یه ذره.
اسپاترا
26 دی 92 4:34
عزیزم چه عکسهای نازی کلی بوس واسه پانیا خوشگلهههه امیدوارم همیشه به سفرهای خوب خوب باشید مامان مهربون ممنون از بابت رمز در ضمن خصوصی رو چک کن مرسي خاله جون💚💙💛💜
مهسا مامان نورا
27 دی 92 15:18
عزیزم پانی نازم بمیرم الهی که واکسنت زدن قشنگم ناز خاله داری میری ینی ما دیگه پانیا رو نمیبینیم جون دلم من که دلمونهوار تا واست تنگ میشه قشنگم تکت ک وماهگردات و مرواریدا یجدیدتم مبارک اما خوب براتون ارزوی موفقیت و سر بلندی میکنم و بهترین ها رو براتون ارزو میکنم .بوووووووووووووووووووووس ما بی خبر نزارید خاله ما هر جا بريم از پانيا واستون مى نويسم عكساشم مى زارم واستون💚💙💛💜
خاله فريبا
11 بهمن 92 14:54
خاله قربونت بره عشق دل خاله خيلي دوستت دارم مرسي خاله مهربونم
مهسا
27 بهمن 92 16:14
20 و21 ماهگیت مبارک ناز شیرین زبون چه عکسهای خوجلی مبارکهامیدوارم که بهترینها رو پیش رو داشته باشین merci mahsa jooon
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانی می باشد