پانیاپانیا، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره
iliailia، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

پانی

باي باي پوشك

1393/3/18 9:51
نویسنده : مامان پانی
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم نمى دونى چقدر منتظر بودم تا اين  پست رو بنويسم بلاخره پانيا با مامانى همكاري كرد و پوشك رفت كه رفت امروز دختر قشنگم تقريبا ٢سالو دوماهشه حدود يك هفته و نيم پيش ديدم وقتى پانيا از خواب بيدار مى شه برخلاف گذشته كه پوشكش خيس خيس مى شد كاملا خشك بود فهميدم كه امادگى اين رو داره كه ديگه اموزش دستشويي رو شروع كنيم ما سه ماه هست كه از ايران اومديم و هفته پيش امتحان سخت رانندگى  البته گواهى نامه رو داده بودم وقبول شدم و فكرم ازاد بود و همه چيز واسه از پوشك گرفتن پانيا مهيا بود اول رفتيم يه پاتی خريديم و شروع كرديم  به پاتی ترین من سه هفته قبلش  با پانيا كمى كار كرده بودم ولي امادگى شو نداشت  خلاصه سه روز كلي عذاب كشيدم چون پانيا بدونه پوشك جيش نمى كرد وجيغ مى زد انگار مى ترسيد سه روز به پانيا هندونه دادم و نشوندم رو لگن تا يواش يواش ترسش ريخت و به راحتى جيش مى كرد ولي باز هنوز به راحتى عنوان نمى كرد و دستشويي بزرگش رو  تو شلوارش مى كرد با كمى تمرين حالا هر وقت دستشويي داشته باشه زود مى دوه پيش من و ميگه مامى جيش  و چه لذتى داشت وقتي براى اولين بار اينو شنيدم تمام خستگى ام در رفت حالا ديگه حتي شبها هم پانيا بدونه پوشك مى خوابه حالا با يه كارتن پوشك چى كار كنيم

اينم جشن پانيا با عروسكاش؛

بوسبوس

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان گلشن
18 خرداد 93 10:02
سلام پانی جون وب زیبایی داری و البته خودت که خیلی نازی من و دخترم تازه به دنیای مجازی اومدیم میخوای باهم دوست بشیم؟ مرسی خاله جون😘
جیران بخشنده
24 خرداد 93 11:30
مباااارکه پانی جونم خوشحالم که این پروسه سخت رو به خوبی طی کردی مامان جونت هم خسته نباشه مرسی جیران جون
سولماز
26 خرداد 93 22:14
سلام وب ودختر نازی دارید من خیلی اتفاقی دیدم من هم سه قلو دارم به ما هم سر بزنید خوشحال می شم مرسی عزیزم حتما
مامان شینا
31 خرداد 93 3:04
خودت عروسکی ماشالا مرسي خاله جون
اسپاترا
14 تیر 93 3:35
عزیزم مبارک باشه🎉 گل دخملی دیگه داره واسه خودش خانمی میشه😍😘 مامان مهربون واقعاً خسته نباشی واسه این پروژه سنگین 😀 من که از همین الان استرس گرفتم 😉 مرسي خانمى ايشالله موفق باشي
نیر
20 مرداد 93 18:50
سلام عزیزم...خوبی؟نپانیاگلت خوبه؟ عزیزدلم خرید اینترنتی و آنلاین لباس و اجناس ترکیه زدم...تو وایبر هستم...وبلاگ هم دارم،اما تو وایبر راحتترمیشه خریدکرد... حتما بیا به گروه وایبرم...به این شماره اس ام اس بدی واردگروه میشی..پشیمون نمیشی،لباسهای خوشگل داریم برای خودت و نینی گلت شماره من..09017677967 http://turkeydresses.blogfa.com
مامان
1 آذر 93 14:15
سلام. وبلاگ زیبایی دارین. به ما هم سربزنین. اگه دوست داشتین ما رو لینک کنید و به ماهم خبر بدید که شما رو لینک کنیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانی می باشد