پانیاپانیا، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
iliailia، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

پانی

اولین غذای پانی

1391/7/11 0:30
نویسنده : مامان پانی
629 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگری داره کم کم شش ماهت تمام میشه از چند وقت پیش شروع کردم به دادن فرنی به ناز نازم الانم چند روزیه حریره بادام می خوری خیلی دوست داری البته من به روش خودم حریره بادام درست میکنم فعلا روزی یکبار بهت می دم    شکلکهای جالب آرویــــــــنشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

خوشگل خانمم دیگه کاملا منو میشناسی اگه روسری سرم کنم ذوق میکنی چون میدونی که می خواهیم بریم بیرون  سوار ماشین که میشیم حسابی کیف میکنی کلی ددری هستی

پانیا مامانی کلا خوش خنده است خیلی هم خوش اخلاقه و اروم  این اخلاقت به بابات کشیده البته مامانی هم که بچه بود  ساکت بودم  هر روز که میگذره دخمل ناز ما خوش روتر میشه از روز اول مهربون و خوشرویی قربون اون خنده هات برم.

 انیمیشن میکی موس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپیده
11 مهر 91 14:57

www.koodakeman91.niniweblog.com


مرسی عزیزم متشکرم از راهنماییات
فلوریا مامان دیانا
11 مهر 91 18:35
سلالم خوشگل خاله. نوش جونت که حریره بادوم میخوری. دیانا هم شروع به خوردن کرده. اونم از حریره بادوم خوشش میاد. انشاله گوشت بشه بچسبه به بدنتون. حالا ببینم کی زودتر دندون در میاره بوسسسسسسسسس


سلام خانمی وبلاگتون نشون نمی ده مرسی از اینکه نظر تونو گذاشتین
الناز(مامان بنیا
19 مهر 91 13:48
مبارک باشه از نی نی سایت خیلی می تونی کمک بگیری برای غزا


مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانی می باشد