پانیاپانیا، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
iliailia، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

پانی

واکسن شش ماهگی

1391/9/8 16:06
نویسنده : مامان پانی
656 بازدید
اشتراک گذاری

غنچه نازم سلام امروز 24/7/91 خوشگلم رو بردم تا واکسن پایان شش ماهگی رو بزنه تا واکسنو زدن چنان گریه ای کردی که جیگرم کباب شد مگه حالا اروم میشدی کلی قربون صدقه ات رفتم تا یکم اروم شدی  واکسنهای قبلی زیاد گریه نکردی ولی هر چی بزرگتر میشی بیشتر میفهمی الهی من فدای صورت نازت بشم ملوسکم

Orkut Scraps - Angels

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آرزوی من
25 مهر 91 0:21
ای جان این چه باحاله

مربوط به پست ثابت بود


مرسی
فلوریا مامان دیانا
26 مهر 91 23:42
قربون قند عسل خودم برم حتما خیلی درد داشتی خاله. 28ام جمعه هستش واسه همین 29 دیانا رو میبریم واکسن 6 ماهگی. بجای اون من می ترسم.واقعا دیدن اشک جیگر گوشه خیلی سخته.راستی اگه اجازه بدین با افتخار می خواستم لینکتون کنم به ما هم سر بزنید


سلام خانمی چرا من هر چی سعی میکنم نمی تونم وبلاگ دیانا جون رو ببینم اصلا صفحه خالی میاد
فلوریا مامان دیانا
29 مهر 91 12:25
سلام عزیزم، پانی عزیز چطوره؟
علت رو نمی دونم ولی اگه باز نشد از جستجوی نی نی وبلاگ استفاده کن اسم وبلاگ :
دیانا الهه ی ماه
آدرس وبلاگ: www.diyanasolymani.niniweblog.com
منتظرتون هستیم


سلام گلم مرسی منم شما رو لینک کردم دخترتون خیلی نازه ماشالله
فلوریا مامان دیانا
30 مهر 91 10:22
سلام پانی جون، خوبی خاله؟ من کشته مرده موهاتم البته صورت ماه فرشته مانندت هم که یه طرف ممنون که به وبلاگ دیانا سرزدی.
مامان پانی جون در مورد سوالتون عرض کنم که اون فریم های عکس ماله یه نرم افزاریه به نام icture Collage Maker .از طرف من ودیانا از روی ماه پانی عزیز ببوسید


مرسی عزیزم شما هم گلمونو ببوس
فلوریا مامان دیانا
1 آبان 91 11:42
سلام بر مامان پانی جون ، خانومی توی نام نرم افزار یه حرف افتاده . واسه همین دوباره اسمشو براتون نوشتم:
Picture Collage Maker

پانی ما رو ببوسید


قربونت برم مرسی

خانمی نرم افزار رو خریدی یا دانلودش کردین
زهره مامی ژوان
3 آبان 91 16:50
سلام، دخترتون واقعا ناز و بامزه س، آرزوی سلامتی و موفقیت براش دارم. من لینکتون کردم. خوشحال می شم با هم در ارتباط باشیم.


مرسی حتما
golabaton
8 آبان 91 10:50
سلام دوستان یک چند تا خانوم دور هم جمع شدیم و یک سایت با نام گلابتون (با نگاه ویژه به نیازمندیهای بانوان) راه اندازی کردیم خوشحال می شم به ما سر بزنید و نظرات و مطالبتون رو برامون ارسال کنید. البته این امکان و به وجود آوردیم تا اگه صاحب کسب و کاری هستید بتونید به رایگان هم تبلیغ کنید www.golabaton.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانی می باشد