پانیاپانیا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره
iliailia، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

پانی

ورود پانیا گلی به هشت ماهگی

1391/9/10 12:40
نویسنده : مامان پانی
705 بازدید
اشتراک گذاری

با قی عمرم با تمام عشقم به اندازه ثانیه های زندگی بوسه ای بر صورت نازت باشد زیبا ترین موجود خلقت ورودت را به هشت ماهگی تبریک میگویم

نازگلکم هنوز دندون در نیاورده ولی سعی میکنه تا رو دو زانو هاش بلند بشه

اخه بی دندون هنوز دندون در نیاورده میخوای راه بری  فسقلی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فلوریا مامان دیانا
24 آبان 91 12:29
سلام پانی عزیز، خاله 8 ماهگیت مبارک انشاله 120 ساله شی عزیزم دیانا هم دندون در نیاورده ایشاله بزودی آش دندونی تون رو می خوریم از روی ماهت می بوسم


مرسی خاله مهربون
الناز(مامان بنیا
28 آبان 91 15:26
پانیا خانوم خوشکل مبارکت باشه


مرسی خاله جون
هدی مامان مه نیا
2 آذر 91 16:57
دووستت دارم
دوووستت دارم
دووووستت دارم
دوووووستت دارم
دوووووووستت دارم
دوووووووووستت دارم
دووووووووووووستت دارم
دوووووووووووووووستت دارم
دووووووووووووووووووووووستت دارم
دوووووووووووووووووووووووووووووستت دارم
دووووووووووووووووووووووستت دارم
دوووووووووووووووستت دارم
دووووووووووووستت دارم
دوووووووووستت دارم
دوووووستت دارم
دووووستت دارم
دوووستت دارم
دووستت دارم
دوستت دارم



مرسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییییییییییی منم شما رو دوست دارم

زهره مامی ژوان
9 آذر 91 0:29
ماشالله به تو دختر خوشگل و تپل مپل. عزیزم روز به روز نازتر می شی ها، هشت ماهگیت مبارک. دوستت دارم پانی جونم....


مرسی خاله مهربون
مامانی شادی
18 اردیبهشت 92 20:15
ماشالله....چه دخملی .... چه عسلی.... پامیا جونم به پسر منم یه سر بزن... اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانی می باشد