پانیاپانیا، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره
iliailia، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

پانی

يه دندون ديگه

1392/2/18 19:30
نویسنده : مامان پانی
742 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پرنسسم امروز ١٨ارديبهشته ٩٢ وتا حالا چهار تا دندون خوشگل دارى حالا دو تا ديگه دندون نيش إز بالا داري در مياري مباركت باشه هر روز كه ميگذره تو دل بروتر ميشى هر كى شما رو ميبينه عاشقت ميشه هميشه لبخند رو لباى نازته روز تولدت با اون لباس پرنسسى خيلي ناز شده بودي كلى هم رقصيدى وهمه رو مشغول كرده بودى اميدوارم هميشه لبت خندون ودلت شاد باشه من به داشتنت افتخار مي كنم .
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شقایق مامان آرشا
21 اردیبهشت 92 23:39
مبارکه شیرینکم


مرسي عزيزم
فلوریا مامان دیانا
24 اردیبهشت 92 10:09
به به عسل خاله

انگاری ما دیر خبردار شدیم، مبارکه پانی جون

پانی جون دست راست رو بکش رو سر دیانای ما تا حداقل یه دندون دربیاره!! 19اردیبهشت رفتیم واکسن d3 بهش زدیم تا شاید فرج خیری بشه دکتر گفت نگران نباش تا 18 ماهگی طبعیه . حالا ما موندیمو آرزوی درآوردن یه دندون راستی مامانی بی زحمت از گل دختر ناز من زیاد عکس بذار

خیلی خیلی دوست دارم پانی جووووووووون





الناز مامان بنیا
26 اردیبهشت 92 9:17
وای قربونش برم که می خنده عزیزممممممم اشکال نداره راه نره می ره باید تمرین کنی باهاش بنیا هم 14 ماهکی راه رفت 4 دست و پا هم نرفت که نرفت


خاله دخمل ما باهوشه ولي يه خورده تنبلى ميكنه
صبا خاله ی ایسا
7 خرداد 92 14:46
سلام
من خاله ی ایسا هستم
الهی قربونت برم ماشاالله به پانی جونم
چقد خوردنیه
چه اتاق قشنگی


مرسى خاله جون
مامان زهره
9 خرداد 93 1:30
عاشقتم پانیا جون[ماچ مرسي خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانی می باشد