پانیاپانیا، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره
iliailia، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه سن داره

پانی

چه زود دیر میشه

1391/6/3 17:23
نویسنده : مامان پانی
885 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کلوچه امروز می خواستم یه سری از عکساتو ببرم عکاسی چاپ کنم اخه بابایی ات می خواد واسه گذر نامه ازت عکس بگیره نمیدونم چندتا عکس داری ولی داره کم کم حافظه کامپیوتر پر میشه اخه میدونی نفسی هر روز چند تا عکس ازت گرفتم حتی شده روزی 50 تا عکس ازت گرفتم  تا از لحظه به لحظه بزرگ شدنت عکس داشته باشم خلاصه رفتم سراغ ارشیو عکسا که همه را فایل بندی کردم  مثلا عکسای حاملگی تا 5 ماهگی.......اگه می خواهی بقیه اش رو بشنوی بیا تو......................

گلک داشتم می گفتم یه سری عکس و فیلم ازت دارم که باورت نمی شه شب بود خوابم نمی برد  تو هم تو شکمم هی وول میخوردی ماه اخر بودم شروع کردم به فیلم گرفتن از شکمم از این سر میرفتی تا اون سر شکل دست و پات زیر پوست شکمم معلومه خلاصه رفتم تو عکسای بیمارستان چند تاشو گلچین کنم تا ظاهر کنم دونه دونه عکسا رو که می دیدم اشکام جاری می شد انگار دیروز بود کی 5 ماه گذشت داری یواش یواش بزرگ میشی اون لحظه که برای اولین بار تو بغلم گرفتمت انگار مال این دنیا نبود از کجا اومده بودی  اصلا زمینی نبودی ... زمان چه زود میگذره چه دنیای غریبیه عسلکم دلم خیلی گرفت ولی همش به این فکر می کنم که روزهای خوشی رو در کنار هم خواهیم گذروند امیدوارم تمام لحظه هات مثل عسل شیرین باشه و واسه همه کسانیکه دوست دارن مادر بشن دعا میکنم تا خدا به اونا هم یه خوشگلی مثل تو بهشون  بده  امین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانی می باشد