پانیاپانیا، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره
iliailia، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پانی

ده ماهگی

1391/12/6 0:09
نویسنده : مامان پانی
1,124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی من

امروز 24 دی ماه است وعسلکم وارد ده ماهگی شد یعنی نه ماهت تمام شد و درست دو هفته است که دندونای ناز و کوچولوت در اومده دو تا پایین واز روزی که دندونای کوچولوت دراومده اشتهات هم کم شده طوری که تو این ماه نه قد کشیدی نه اضافه وزن داشتی  خلاصه سریع بردیمت دکتر  وازمایش خون وادرار  گرفتیم وقتی جوابو دادن گفتن همه چیز خوبه وسالمه وخیالمون راحت شد حالا هی بهت میرسم تا به وزن قبلیت برگردی خلاصه اینم از ده ماهگیت گلم  ورودت رو به ده ماهگی تبریک میگم عاشقتم

اینم چند تا عکس از ده ماهگیت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شقایق مامان آرشا
14 بهمن 91 15:14
سلام.پانی جون چقد نازی شما.لطفا ما را لینک کن .موافقتتون را برام نظر بذارید
شقایق مامان آرشا
16 بهمن 91 10:07
هرکسی یه ایده ال قیافه داره.برا من تو دخیها پانی جون ایده الم.خیلی خوردنی هستش اسپند یادتون نره


قربونت برم عزیزم نظر لطفته
مامان کورش
17 بهمن 91 13:48
سلام
به به چه دختری خدا براتون حفظش کنه. اگه موافقید من لینکتون کنم شما هم ما را لینک کنید.


مرسی حتما عزیزم
خاله نرگس
18 بهمن 91 12:36
وای عزیزم عفونت اداری خیلی بده. خدا رو شکر که پانیا جون خوبه. 10 ماهگی مبارک عسلم


مرسی خاله جون
فلوریا مامان دیانا
24 بهمن 91 12:43
سلام عروسک من خاله امروز 24 بهمن. خوشگل خاله 11 ماهگیت مبارک. =D خیلی دوست دارم عزیزم


مرسي خاله جون ديانا جون رو ببوس
مهسا مامان نورا
25 بهمن 91 12:54
وای پانی جیگرتو بخورم ده ماهگیت مبارک عاشق اون شکل ماهتم بچه جون با اون اطوارات تو چقدر نازی قشنگم خواستنی من ببینمت میکنم یه لقمه


مرسى خاله مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانی می باشد