پانیاپانیا، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره
iliailia، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پانی

مسابقه چرا وبلاگتون رو دوست دارید

1391/12/6 0:12
نویسنده : مامان پانی
589 بازدید
اشتراک گذاری


غنچه عشق وا شد و تو را درون آن دیدم ، شبنمی شدم و بر روی تو باریدم

تا در اعماق قلبت بنشینم و با عشق و محبتت زنده بمانم

ziba

امروز هم روزی از روزهای خداست و من آرامتر از دیروز و سرمست از تو می نویسم باز هم مثل همیشه برای نوشتن تو را بهانه میکنم چه لذت بخش است از تو نوشتن و چه زیباست برای تو نوشتن و من این زیبایی را با تمام دنیا عوض نمی کنم لحظه های بی تو بودن را با خیال تو سر می کنم من هر شب به تو میرسم هر ساعت هر دقیقه هرثانیه وهر لحظه ای که به تو می اندیشم تو را در کنار خویش و در وجودم احساس می کنم و این برای من خود رسیدن است این کلمه ها فقط بهانه ای است برای نوشتن نا نوشته هایی که مجالی می خواهند برای نوشته شدن نوشتن از تویی که تمام دنیای منی

 در اینجا سه تا از دوستای خوبم رو به این مسابقه دعوت می کنم : دیانا جون -ساینا جون - دریس جون

قبلا از مهسا جون مامان نورای عزیز تشکر میکنم که ما رو به این مسابقه دعوت کرد. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

SABA
29 بهمن 91 22:27
سلام خسته نباشی وبلاگ بسیار خوشگلی داری ممنون میشم به سایت منم سر بزنی من وارد کننده دکور منزل هستم و در ضمن میتونیم با هم همکاری در فروش داشته باشیم WWW.JENSENO.IR در صورت تمایل تبادل لینک هم میکنم
مهسا مامان نورا
30 بهمن 91 23:19
انشاا... که خدا واستون حفظش کنه مامان پانی چرا توی مسابقه شرکت نکردی وب نورا رو ببین یه همچین پستی رو باید بنویسی؟
مهسا مامان نورا
6 اسفند 91 14:04
واقعا زیبا خیلی زیبا احسنت پانی رو جای من ببوس قشنگ من و


مرسی
مامان بنیتا
9 اسفند 91 3:10
سلام عزیزم..ممنون که به وبلاگ ما اومدی. همون طور که گفتین دخترامون همسنند ..خیلی پانیا جونم نازه ماشالا خدا براتون حفظش کنه عزیزم من لینکتون کردم خوشحال می شم باهم دوست بشیم
مهسا مامان نورا
13 اسفند 91 12:28
سلام دوست خوبم2تاچیزجالب به دستم رسیددلم نیومدبهت ندم!
سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.



سرآشپز مروارید
17 اسفند 91 15:00
سلام مامان خانمی خوبین؟ هزار الله اکبر برای پانی جون من عاشقش شدم از طرف من ببوسیدش من عاشق بچه ام اونم دختر
شقایق مامان آرشا
21 اسفند 91 15:34
خصوصی داری عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانی می باشد