پانیاپانیا، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره
iliailia، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

پانی

عکس

1392/5/25 21:14
نویسنده : مامان پانی
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام نفسم هر روز که بزرگتر میشی خانم تر میشی عاقل تر میشی دیگه مثل ما غذا می خوری کلی عاشقتم خیلی سرم شلوغه  کلاس زبان از  یه طرف رسیدگی به تو از طرف دیگه تمام وقت منو گرفته تمام تلاشم رو واسه اینکه تو در اینده بهترین باشی میکنم از خدا می خوام بهم توانایی این کار رو بده قول داده بودم چند تا عکس از پانیا بزارم

پانیا ادریانا پوریا

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

جیران بخشنده
22 مرداد 92 17:07
سلام من از خواننده های خاموش وبلاگ شما هستم 14 سالمه و عاشق بچه هام واای پانیا جون هم خودش خوشله هم اسم واقعا خوشگلی داره من عاشق اسمش و البته خودش هستم


مرسي عزيزم شما نظر لطفته💝💖💚❤💛
فلوریا مامان دیانا
24 مرداد 92 10:32
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام


حالتون خوبه؟ دلمون یه ذره شده بود. عکسای پانی رو که دیدم کلی ذوق کردم. قربونت برم که اینقدر ماهی. عکس اولت فوق العاده است. موهای فشنو ....


راستی اون دوتا بچه کین ؟؟


روی ماهتو می بوسم دلبرکم



سلام عزيزم ما هم دلمون واستون تنگ شده بود ديانا جون خوبه ؟










فلوریا مامان دیانا
28 مرداد 92 15:50
سلااااااااااااااااااام
اومدیم بگیم شانزده ماهگیت مبارک دلبرک
دوست داریم فراوووووووووووووووووووون آهای پانی مهربووووووووووووووون


مرسي خاله شرمندمون كردين
صبا خاله ی آیسا
31 مرداد 92 18:07
amir
16 فروردین 95 13:31
سلام پانی جون ناز و خوشگلی دارین انشالاهمیشه سلامت باشه وقت کردین به وب منم یه سری بزنین و نظرتونو بگین ممنون میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پانی می باشد